onsdag 13 januari 2010

vargmålning


Ja då var det onsdag och 8 grader kallt, snart så börjar säsongen med frimärksklubben och då är det frimärken som gäller fram till sommaren. Det är mer eller mindre fullt i kalendern, då det gäller att hinna med så mycket som möjlig. Jag förstår inte, att ju äldre man blir ju mer får man att göra och vissa saker får vila. Man säger att som pensionär så får man mycket tid över för andra saker, visserligen har jag några år kvar till dess, men hur jag ska få mer tid förstår jag inte,

som det nu är hoppar man över luchen för att få en timme extra till allt. Det som har fått styrka på foten är konstnärskapet, men längtar till jag får ta fram staffliet och börja måla djur igen. Eftersom vargen nu är på tapeten så visar jag en målning av den.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar